Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Religionspädagogik als Lebenswissenschaft : bildungstheoretische Vermessungen in weisheitlich-lebensdienlicher Perspektive


Schlag, Thomas (2019). Religionspädagogik als Lebenswissenschaft : bildungstheoretische Vermessungen in weisheitlich-lebensdienlicher Perspektive. Zeitschrift für Theologie und Kirche, 116(2):228-250.

Statistics

Citations

Dimensions.ai Metrics
2 citations in Web of Science®
1 citation in Scopus®
Google Scholar™

Altmetrics

Downloads

54 downloads since deposited on 13 Aug 2019
19 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, refereed, original work
Communities & Collections:01 Faculty of Theology and the Study of Religion > Institute of Theology
Dewey Decimal Classification:230 Christianity & Christian theology
200 Religion
Scopus Subject Areas:Social Sciences & Humanities > Religious Studies
Uncontrolled Keywords:Religionspädagogik
Language:German
Date:June 2019
Deposited On:13 Aug 2019 13:40
Last Modified:21 Jun 2024 02:02
Publisher:Mohr Siebeck
ISSN:0044-3549
OA Status:Green
Free access at:Publisher DOI. An embargo period may apply.
Publisher DOI:https://doi.org/10.1628/zthk-2019-0011
Related URLs:https://www.mohrsiebeck.com/artikel/religionspaedagogik-als-lebenswissenschaft-101628zthk-2019-0011 (Publisher)
  • Content: Published Version
  • Language: German