Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Bildung für Afrika: Diskussionen im Spannungsfeld von Wissenschaft, Interessen und Ideologie - Schlaglichter auf die Bildungsministerkonferenz der Frankophonie


Michaelowa, Katharina (2003). Bildung für Afrika: Diskussionen im Spannungsfeld von Wissenschaft, Interessen und Ideologie - Schlaglichter auf die Bildungsministerkonferenz der Frankophonie. In: Jansen, Rainer; Schulz, Uwe; Wiegelmann, Ulrike; Menzel, Susanne; Franke, Nicole; Götte, Kathaina; Idems, Christine. Akzeptanz und Ignoranz: Festschrift für Jens Naumann. Frankfurt am Main: Verlag für Interkulturelle Kommunikation, 201-214.

Statistics

Altmetrics

Downloads

11 downloads since deposited on 25 Jul 2019
10 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Other titles:Education for Africa: between science, interests and ideology - Insights from the Conference of Education Ministers of the Francophonie
Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Political Science
Dewey Decimal Classification:320 Political science
Language:German
Date:2003
Deposited On:25 Jul 2019 08:03
Last Modified:07 Apr 2020 07:21
Publisher:Verlag für Interkulturelle Kommunikation
ISBN:3-88939-696-8
OA Status:Green
Related URLs:https://www.recherche-portal.ch/primo-explore/fulldisplay?docid=ebi01_prod004656373&context=L&vid=ZAD&search_scope=default_scope&tab=default_tab&lang=de_DE (Library Catalogue)

Download

Green Open Access

Download PDF  'Bildung für Afrika: Diskussionen im Spannungsfeld von Wissenschaft, Interessen und Ideologie - Schlaglichter auf die Bildungsministerkonferenz der Frankophonie'.
Preview
Content: Accepted Version
Language: German
Filetype: PDF
Size: 146kB
Get full-text in a library