Michaelowa, Katharina (2000). Nouvelles approches aux indicateurs “traditionnels” de quantité et le défi de la qualité. In: Friboulet, Jean-Jacques; Liechti, Valérie; Meyer-Bisch, Patrice. Les indicateurs du droit à l'éducation: la mesure d'un droit culturel, facteur du développement. Fribourg: Commission Nationale Suisse pour l'UNESCO, 135-161.
Statistics
Citations
Downloads
Additional indexing
Other titles: | Nouvelles approches aux indicateurs éducatifs: les indicateurs «traditionnels» de quantité et le défi de la qualité = New approaches to “traditional” quantity indicators and the challenge of measuring quality |
---|---|
Item Type: | Book Section, not_refereed, original work |
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Political Science |
Dewey Decimal Classification: | 320 Political science |
Language: | French |
Date: | 2000 |
Deposited On: | 25 Jul 2019 09:39 |
Last Modified: | 15 Apr 2021 15:07 |
Publisher: | Commission Nationale Suisse pour l'UNESCO |
OA Status: | Green |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-172441
Download
Authors, Affiliations, Collaborations


Source of ORCID ID: Author