Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Nouvelles approches aux indicateurs “traditionnels” de quantité et le défi de la qualité


Michaelowa, Katharina (2000). Nouvelles approches aux indicateurs “traditionnels” de quantité et le défi de la qualité. In: Friboulet, Jean-Jacques; Liechti, Valérie; Meyer-Bisch, Patrice. Les indicateurs du droit à l'éducation: la mesure d'un droit culturel, facteur du développement. Fribourg: Commission Nationale Suisse pour l'UNESCO, 135-161.

Statistics

Downloads

100 downloads since deposited on 25 Jul 2019
54 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Other titles:Nouvelles approches aux indicateurs éducatifs: les indicateurs «traditionnels» de quantité et le défi de la qualité = New approaches to “traditional” quantity indicators and the challenge of measuring quality
Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Political Science
Dewey Decimal Classification:320 Political science
Language:French
Date:2000
Deposited On:25 Jul 2019 09:39
Last Modified:15 Apr 2021 15:07
Publisher:Commission Nationale Suisse pour l'UNESCO
OA Status:Green
  • Content: Accepted Version
  • Language: French