Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Duale Berufsbildung wird unterschätzt - Akademiker starten nicht immer von der Poleposition


Backes-Gellner, Uschi; Brunner, Sara (2012). Duale Berufsbildung wird unterschätzt - Akademiker starten nicht immer von der Poleposition. Swiss Leading House Working Paper 84, University of Zurich.

Statistics

Downloads

2 downloads since deposited on 28 Aug 2019
2 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Working Paper
Communities & Collections:03 Faculty of Economics > Department of Business Administration
Dewey Decimal Classification:330 Economics
Language:German
Date:2012
Deposited On:28 Aug 2019 14:27
Last Modified:25 Sep 2019 00:43
Series Name:Swiss Leading House Working Paper
Number of Pages:7
OA Status:Green
Other Identification Number:merlin-id:8327

Download

Green Open Access

Download PDF  'Duale Berufsbildung wird unterschätzt - Akademiker starten nicht immer von der Poleposition'.
Preview
Filetype: PDF
Size: 112kB