Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Erfassung der Wirkung von Lehrprofessionalität aus bildungsökonomischer Perspektive


Backes-Gellner, Uschi; Teuber, Silvia; Mure, Johannes (2009). Erfassung der Wirkung von Lehrprofessionalität aus bildungsökonomischer Perspektive. In: Zlatkin-Troitschanskaia, O; Beck, K; Sembill, D; Nickolaus, R; Mulder, R. Lehrprofessionalität: Bedingungen, Genese, Wirkungen und ihre Messung. Weinheim: Beltz Verlag, 743-755.

Statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:03 Faculty of Economics > Department of Business Administration
Dewey Decimal Classification:330 Economics
Language:German
Date:2009
Deposited On:28 Aug 2019 12:41
Last Modified:25 Sep 2019 00:43
Publisher:Beltz Verlag
OA Status:Closed
Other Identification Number:merlin-id:929

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library