"What’s up, students?" Beschäftigung mit WhatsApp im Deutschunterricht - Pro und Contra
Bonderer, Larissa; Dürscheid, Christa (2019). "What’s up, students?" Beschäftigung mit WhatsApp im Deutschunterricht - Pro und Contra. In: Beißwenger, Michael; Knopp, Matthias. Soziale Medien in Schule und Hochschule : linguistische, sprach- und mediendidaktische Perspektiven. Berlin, Bern: Peter Lang, 145-164.
Additional indexing
Item Type: | Book Section, not_refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of German Studies |
Dewey Decimal Classification: | 430 German & related languages |
Language: | German |
Date: | 2019 |
Deposited On: | 16 Sep 2019 11:21 |
Last Modified: | 24 May 2022 10:10 |
Publisher: | Peter Lang |
Series Name: | Forum Angewandte Linguistik |
Number: | 63 |
ISSN: | 0937-406X |
ISBN: | 978-3-631-77478-6 |
OA Status: | Green |
Official URL: | https://www.peterlang.com/view/title/68195?rskey=czUcM4&result=1 |