Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

"What’s up, students?" Beschäftigung mit WhatsApp im Deutschunterricht - Pro und Contra


Bonderer, Larissa; Dürscheid, Christa (2019). "What’s up, students?" Beschäftigung mit WhatsApp im Deutschunterricht - Pro und Contra. In: Beißwenger, Michael; Knopp, Matthias. Soziale Medien in Schule und Hochschule : linguistische, sprach- und mediendidaktische Perspektiven. Berlin, Bern: Peter Lang, 145-164.

Statistics

Altmetrics

Downloads

60 downloads since deposited on 16 Sep 2019
58 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of German Studies
Dewey Decimal Classification:430 German & related languages
Language:German
Date:2019
Deposited On:16 Sep 2019 11:21
Last Modified:30 Sep 2020 00:00
Publisher:Peter Lang
Series Name:Forum Angewandte Linguistik
Number:63
ISSN:0937-406X
ISBN:978-3-631-77478-6
OA Status:Green
Official URL:https://www.peterlang.com/view/title/68195?rskey=czUcM4&result=1

Download

Green Open Access

Download PDF  '"What’s up, students?" Beschäftigung mit WhatsApp im Deutschunterricht - Pro und Contra'.
Preview
Content: Published Version
Language: German
Filetype: PDF
Size: 860kB
Get full-text in a library