Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Unterrichtsintegrierte Förderung im Mathematikunterricht: Eine empirische Studie in der Primarschule


Stöckli, Meret. Unterrichtsintegrierte Förderung im Mathematikunterricht: Eine empirische Studie in der Primarschule. 2019, University of Zurich, Faculty of Arts.

Statistics

Downloads

133 downloads since deposited on 25 Nov 2019
133 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Dissertation (monographical)
Referees:Moser Opitz Elisabeth, Staub Fritz
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2019
Deposited On:25 Nov 2019 15:39
Last Modified:18 Feb 2020 10:20
OA Status:Green

Download

Green Open Access

Download PDF  'Unterrichtsintegrierte Förderung im Mathematikunterricht: Eine empirische Studie in der Primarschule'.
Preview
Content: Published Version
Filetype: PDF
Size: 2MB