Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Der Erfolg des politischen Populismus – eine Folge der Kommerzialisierung der Medien?


Lucht, Jens; Udris, Linards (2019). Der Erfolg des politischen Populismus – eine Folge der Kommerzialisierung der Medien? In: Eisenegger, Mark; Udris, Linards; Ettinger, Patrik. Wandel der Öffentlichkeit und der Gesellschaft: Gedenkschrift für Kurt Imhof. Wiesbaden: Springer, 89-112.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
06 Faculty of Arts > Institute for Research on the Public Sphere and Society
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences, sociology & anthropology
Language:German
Date:14 October 2019
Deposited On:18 Dec 2019 10:11
Last Modified:02 Jun 2022 14:04
Publisher:Springer
ISBN:978-3-658-27710-9
OA Status:Closed

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library