Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Schulische Integration ist (nicht) machbar – Einstellungen von Zürcher Klassenlehrpersonen zur Wünschbarkeit und Machbarkeit der integrativen Schulform gemäss Zürcher Volksschulgesetz


Mandel, Debbie. Schulische Integration ist (nicht) machbar – Einstellungen von Zürcher Klassenlehrpersonen zur Wünschbarkeit und Machbarkeit der integrativen Schulform gemäss Zürcher Volksschulgesetz. 2019, University of Zurich, Faculty of Arts.

Statistics

Downloads

57 downloads since deposited on 03 Dec 2019
57 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Dissertation (monographical)
Referees:Reusser Kurt, Pauli Christine
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2019
Deposited On:03 Dec 2019 14:58
Last Modified:07 Apr 2020 07:23
OA Status:Green

Download

Green Open Access

Download PDF  'Schulische Integration ist (nicht) machbar – Einstellungen von Zürcher Klassenlehrpersonen zur Wünschbarkeit und Machbarkeit der integrativen Schulform gemäss Zürcher Volksschulgesetz'.
Preview
Content: Published Version
Filetype: PDF
Size: 4MB