Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

New Public Management im Bildungsbereich: mögliche Folgen für Schulen und Lehrerschaft - erläutert in drei Szenarien


Criblez, Lucien (1997). New Public Management im Bildungsbereich: mögliche Folgen für Schulen und Lehrerschaft - erläutert in drei Szenarien. VPOD-Magazin für Schule und Kindergarten, 102:11-15.

Statistics

Downloads

1 download since deposited on 31 Dec 2019
1 download since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:1997
Deposited On:31 Dec 2019 15:50
Last Modified:15 Jul 2020 13:01
Publisher:Verein VPOD-Magazin
OA Status:Green
Related URLs:https://www.recherche-portal.ch/permalink/f/5u2s2l/ebi01_prod000994270 (Library Catalogue)

Download

Green Open Access

Download PDF  'New Public Management im Bildungsbereich: mögliche Folgen für Schulen und Lehrerschaft - erläutert in drei Szenarien'.
Preview
Content: Published Version
Language: German
Filetype: PDF
Size: 1MB