Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Sampling ÜGK 2017: Technischer Bericht zu Stichprobendesign, Gewichtung und Varianzschätzung bei der Überprüfung des Erreichens der Grundkompetenzen 2017


Verner, Martin; Helbling, Laura Alexandra (2019). Sampling ÜGK 2017: Technischer Bericht zu Stichprobendesign, Gewichtung und Varianzschätzung bei der Überprüfung des Erreichens der Grundkompetenzen 2017. Zürich: Institut für Bildungsevaluation.

Statistics

Downloads

2 downloads since deposited on 10 Jan 2020
2 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Published Research Report
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Educational Evaluation
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:English
Date:May 2019
Deposited On:10 Jan 2020 09:29
Last Modified:10 Jan 2020 09:29
Publisher:Institut für Bildungsevaluation
OA Status:Green
Free access at:Official URL. An embargo period may apply.
Official URL:http://uegk-schweiz.ch/wp-content/uploads/2019/05/%C3%9CGK2017_Verner_Helbling_2019_Sampling_%C3%9CGK_2017.pdf

Download

Green Open Access

Download PDF  'Sampling ÜGK 2017: Technischer Bericht zu Stichprobendesign, Gewichtung und Varianzschätzung bei der Überprüfung des Erreichens der Grundkompetenzen 2017'.
Preview
Content: Published Version
Language: German
Filetype: PDF
Size: 704kB