Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Der Beitrag der Schule zur Bearbeitung von Bildungsungleichheit: Chancen und Risiken – Eine explorative Fallanalyse


Bühlmann, Franziska. Der Beitrag der Schule zur Bearbeitung von Bildungsungleichheit: Chancen und Risiken – Eine explorative Fallanalyse. 2020, University of Zurich, Faculty of Arts.

Statistics

Downloads

254 downloads since deposited on 11 Feb 2020
254 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Dissertation (monographical)
Referees:Maag Merki Katharina, Altrichter Herbert
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2020
Deposited On:11 Feb 2020 15:37
Last Modified:07 Apr 2020 07:26
OA Status:Green

Download

Green Open Access

Download PDF  'Der Beitrag der Schule zur Bearbeitung von Bildungsungleichheit: Chancen und Risiken – Eine explorative Fallanalyse'.
Preview
Content: Published Version
Filetype: PDF
Size: 7MB