Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Kulturelle Ökonomien von Selbsttests. Eine Erkundung diesseits und jenseits des «Unternehmerischen Selbst»


Wolff, Eberhard (2019). Kulturelle Ökonomien von Selbsttests. Eine Erkundung diesseits und jenseits des «Unternehmerischen Selbst». In: Braun, Karl; Dieterich, Claus-Marco; Schönholz, Christian. Wirtschaften : Kulturwissenschaftliche Perspektiven. Marburg: MakuFEE, 469-478.

Statistics

Citations

Dimensions.ai Metrics

Altmetrics

Downloads

4 downloads since deposited on 13 Feb 2020
4 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Social Anthropology and Cultural Studies
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences, sociology & anthropology
390 Customs, etiquette & folklore
Language:German
Date:2019
Deposited On:13 Feb 2020 14:00
Last Modified:24 Mar 2020 11:26
Publisher:MakuFEE
ISBN:978-3-8185-0546-2
OA Status:Green
Free access at:Official URL. An embargo period may apply.
Publisher DOI:https://doi.org/10.17192/es2019.0032
Official URL:http://archiv.ub.uni-marburg.de/es/2019/0032

Download

Green Open Access

Download PDF  'Kulturelle Ökonomien von Selbsttests. Eine Erkundung diesseits und jenseits des «Unternehmerischen Selbst»'.
Preview
Content: Published Version
Language: German
Filetype: PDF
Size: 1MB
View at publisher
Licence: Creative Commons: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)
Get full-text in a library