Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Kulturelle Ökonomien von Selbsttests. Eine Erkundung diesseits und jenseits des «Unternehmerischen Selbst»


Wolff, Eberhard (2019). Kulturelle Ökonomien von Selbsttests. Eine Erkundung diesseits und jenseits des «Unternehmerischen Selbst». In: Braun, Karl; Dieterich, Claus-Marco; Schönholz, Christian. Wirtschaften : Kulturwissenschaftliche Perspektiven. Marburg: MakuFEE, 469-478.

Statistics

Citations

Dimensions.ai Metrics

Altmetrics

Downloads

161 downloads since deposited on 13 Feb 2020
22 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Social Anthropology and Cultural Studies
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences, sociology & anthropology
390 Customs, etiquette & folklore
Language:German
Date:2019
Deposited On:13 Feb 2020 14:00
Last Modified:13 Mar 2024 14:47
Publisher:MakuFEE
ISBN:978-3-8185-0546-2
OA Status:Green
Free access at:Official URL. An embargo period may apply.
Publisher DOI:https://doi.org/10.17192/es2019.0032
Official URL:http://archiv.ub.uni-marburg.de/es/2019/0032
  • Content: Published Version
  • Language: German
  • Licence: Creative Commons: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)