Navigation auf zora.uzh.ch

Search

ZORA (Zurich Open Repository and Archive)

Rezension von: Ruoss, Thomas, Zahlen, Zählen und Erzählen in der Bildungspolitik: lokale Statistik, politische Praxis und die Entwicklung städtischer Schulen zwischen 1890 und 1930, Zürich, 2018

Haupt, Joanna (2019). Rezension von: Ruoss, Thomas, Zahlen, Zählen und Erzählen in der Bildungspolitik: lokale Statistik, politische Praxis und die Entwicklung städtischer Schulen zwischen 1890 und 1930, Zürich, 2018. Traverse: Zeitschrift für Geschichte, 26(2):194-196.

Additional indexing

Item Type:Journal Article, refereed, further contribution
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of History
Dewey Decimal Classification:900 History
Language:French
Date:2019
Deposited On:24 Feb 2020 12:54
Last Modified:15 Feb 2022 15:44
Publisher:Chronos Verlag
ISSN:1420-4355
OA Status:Closed
Free access at:Publisher DOI. An embargo period may apply.
Official URL:https://www.e-periodica.ch/digbib/view?pid=tra-001:2019:26#395

Metadata Export

Statistics

Downloads

0 downloads since deposited on 24 Feb 2020
0 downloads since 12 months

Authors, Affiliations, Collaborations

Similar Publications