Rezension von: Ruoss, Thomas, Zahlen, Zählen und Erzählen in der Bildungspolitik: lokale Statistik, politische Praxis und die Entwicklung städtischer Schulen zwischen 1890 und 1930, Zürich, 2018
Haupt, Joanna (2019). Rezension von: Ruoss, Thomas, Zahlen, Zählen und Erzählen in der Bildungspolitik: lokale Statistik, politische Praxis und die Entwicklung städtischer Schulen zwischen 1890 und 1930, Zürich, 2018. Traverse: Zeitschrift für Geschichte, 26(2):194-196.
Additional indexing
Item Type: | Journal Article, refereed, further contribution |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of History |
Dewey Decimal Classification: | 900 History |
Language: | French |
Date: | 2019 |
Deposited On: | 24 Feb 2020 12:54 |
Last Modified: | 15 Feb 2022 15:44 |
Publisher: | Chronos Verlag |
ISSN: | 1420-4355 |
OA Status: | Closed |
Free access at: | Publisher DOI. An embargo period may apply. |
Official URL: | https://www.e-periodica.ch/digbib/view?pid=tra-001:2019:26#395 |
Permanent URL
https://doi.org/10.5167/uzh-185546Download
Statistics
Citations
Downloads
0 downloads since deposited on 24 Feb 2020
0 downloads since 12 months
0 downloads since 12 months