Mathematische Förderung von Kindern mit einer intellektuellen Beeinträchtigung : eine Längsschnittstudie in inklusiven Klassen
Schnepel, Susanne. Mathematische Förderung von Kindern mit einer intellektuellen Beeinträchtigung : eine Längsschnittstudie in inklusiven Klassen. 2019, University of Zurich, Faculty of Arts.
Additional indexing
Item Type: | Dissertation (monographical) |
---|---|
Referees: | Moser Opitz Elisabeth, Bless Gérard |
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education
UZH Dissertations |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education
500 Natural Sciences and mathematics |
Uncontrolled Keywords: | Geistige Behinderung, Grundschule, Integrativer Unterricht, Mathematikunterricht, Zahlbegriff, Schüler |
Language: | German |
Place of Publication: | Münster |
Date: | 2019 |
Deposited On: | 26 Feb 2020 11:43 |
Last Modified: | 27 Jan 2022 01:35 |
Publisher: | Waxmann |
Series Name: | Empirische Studien zur Didaktik der Mathematik |
Number of Pages: | 233 |
ISBN: | 9783830940852 |
OA Status: | Gold |
Publisher DOI: | https://doi.org/10.31244/9783830990857 |
Project Information: |
|
Download
Links
Statistics
Citations
Dimensions.ai Metrics