Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Mathematische Förderung von Kindern mit einer intellektuellen Beeinträchtigung : eine Längsschnittstudie in inklusiven Klassen


Schnepel, Susanne. Mathematische Förderung von Kindern mit einer intellektuellen Beeinträchtigung : eine Längsschnittstudie in inklusiven Klassen. 2019, University of Zurich, Faculty of Arts.

Statistics

Citations

Dimensions.ai Metrics

Altmetrics

Downloads

41 downloads since deposited on 26 Feb 2020
15 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Dissertation (monographical)
Referees:Moser Opitz Elisabeth, Bless Gérard
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
UZH Dissertations
Dewey Decimal Classification:370 Education
500 Natural Sciences and mathematics
Uncontrolled Keywords:Geistige Behinderung, Grundschule, Integrativer Unterricht, Mathematikunterricht, Zahlbegriff, Schüler
Language:German
Place of Publication:Münster
Date:2019
Deposited On:26 Feb 2020 11:43
Last Modified:27 Jan 2022 01:35
Publisher:Waxmann
Series Name:Empirische Studien zur Didaktik der Mathematik
Number of Pages:233
ISBN:9783830940852
OA Status:Gold
Publisher DOI:https://doi.org/10.31244/9783830990857
Project Information:
  • : FunderSNF
  • : Grant ID
  • : Project Title