Navigation auf zora.uzh.ch

Search ZORA

ZORA (Zurich Open Repository and Archive)

Mathematische Förderung von Kindern mit einer intellektuellen Beeinträchtigung : eine Längsschnittstudie in inklusiven Klassen

Schnepel, Susanne. Mathematische Förderung von Kindern mit einer intellektuellen Beeinträchtigung : eine Längsschnittstudie in inklusiven Klassen. 2019, University of Zurich, Faculty of Arts.

Additional indexing

Item Type:Dissertation (monographical)
Referees:Moser Opitz Elisabeth, Bless Gérard
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
UZH Dissertations
Dewey Decimal Classification:370 Education
500 Natural Sciences and mathematics
Uncontrolled Keywords:Geistige Behinderung, Grundschule, Integrativer Unterricht, Mathematikunterricht, Zahlbegriff, Schüler
Language:German
Place of Publication:Münster
Date:2019
Deposited On:26 Feb 2020 11:43
Last Modified:27 Jan 2022 01:35
Publisher:Waxmann
Series Name:Empirische Studien zur Didaktik der Mathematik
Number of Pages:233
ISBN:9783830940852
OA Status:Gold
Publisher DOI:https://doi.org/10.31244/9783830990857
Project Information:
  • Funder: SNF
  • Grant ID:
  • Project Title:

Metadata Export

Statistics

Citations

Dimensions.ai Metrics

Altmetrics

Downloads

50 downloads since deposited on 26 Feb 2020
11 downloads since 12 months
Detailed statistics

Authors, Affiliations, Collaborations

Similar Publications