Navigation auf zora.uzh.ch

Search ZORA

ZORA (Zurich Open Repository and Archive)

Textproduktion von schwach schreibenden Jugendlichen – Eine empirische Studie zum Schreibprozess im Kontext des persuasiven Argumentierens auf der Sekundarstufe I

Lindauer, Nadja. Textproduktion von schwach schreibenden Jugendlichen – Eine empirische Studie zum Schreibprozess im Kontext des persuasiven Argumentierens auf der Sekundarstufe I. 2020, University of Zurich, Faculty of Arts.

Additional indexing

Item Type:Dissertation (monographical)
Referees:Maag Merki Katharina, Schilcher Anita
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
UZH Dissertations
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2020
Deposited On:15 Jul 2020 11:59
Last Modified:27 Oct 2022 03:28
OA Status:Closed

Metadata Export

Statistics

Downloads

1 download since deposited on 15 Jul 2020
0 downloads since 12 months
Detailed statistics

Authors, Affiliations, Collaborations

Similar Publications