Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Erinnerung an den Holocaust im Religionsunterricht: theoretische Ausgangspunkte, gesellschafts- und bildungspolitische Kontexte


Schlag, Thomas; Wenger, Michèle (2020). Erinnerung an den Holocaust im Religionsunterricht: theoretische Ausgangspunkte, gesellschafts- und bildungspolitische Kontexte. In: Altmeyer, Stefan. Erinnerung an den Holocaust im Religionsunterricht: empirische Einblicke und didaktische Impulse. Stuttgart: Kohlhammer, 19-30.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Contributors:Forschungsgruppe REMEMBER
Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:01 Faculty of Theology and the Study of Religion > Institute of Theology
Dewey Decimal Classification:230 Christianity & Christian theology
200 Religion
Language:German
Date:2020
Deposited On:16 Nov 2020 10:42
Last Modified:15 Apr 2021 15:15
Publisher:Kohlhammer
Series Name:Religionspädagogik innovativ
Number:35
ISBN:978-3-17-038912-0
Additional Information:978-3-17-038913-7
OA Status:Closed
Related URLs:https://www.kohlhammer.de/wms/instances/KOB/appDE/nav_product.php?product=978-3-17-038913-7&world=OPUBS (Publisher)
Full text not available from this repository.