Schlag, Thomas; Suhner, Jasmine (2021). Interreligiöses Lernen als heterogenitätssensible Bildungsaufgabe : Einsichten und Ausblicke einer qualitati-explirativen Untersuchung interreligiöser Bildungsmodule. In: Grümme, Bernhard; Schlag, Thomas; Ricken, Norbert. Heterogenität : eine Herausforderung für Religionspädagogik und Erziehungswissenschaft. Stuttgart: Kohlhammer, 179-199.
Additional indexing
Item Type: | Book Section, refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 01 Faculty of Theology > Institute of Theology |
Dewey Decimal Classification: | 230 Christianity & Christian theology
200 Religion |
Language: | German |
Date: | 30 September 2021 |
Deposited On: | 08 Jan 2021 11:20 |
Last Modified: | 08 Jan 2021 11:20 |
Publisher: | Kohlhammer |
Series Name: | Religionspädagogik innovativ |
Number: | 37 |
ISBN: | 978-3-17-038914-4 |
OA Status: | Closed |
Related URLs: | https://www.kohlhammer.de/wms/instances/KOB/appDE/Theologie/Religionspaedagogik-Ethik/Heterogenitaet (Publisher) |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Download
Full text not available from this repository.
Get full-text in a library
- Google Plus