Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Fehler- und Strafpraktiken am Ende der Frühen Neuzeit am Beispiel von Schule und Unterricht in der Deutschschweiz


Horlacher, Rebekka (2020). Fehler- und Strafpraktiken am Ende der Frühen Neuzeit am Beispiel von Schule und Unterricht in der Deutschschweiz. In: Hoffmann-Ocon, Andreas; De Vincenti, Andrea; Grube, Norbert. Praxeologie in der Historischen Bildungsforschung: Möglichkeiten und Grenzen eines Forschungsansatzes. Bielefeld, Germany: Transcript Verlag, 243-268.

Statistics

Citations

Dimensions.ai Metrics

Altmetrics

Downloads

11 downloads since deposited on 21 Jan 2021
11 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2020
Deposited On:21 Jan 2021 18:03
Last Modified:21 Jan 2021 18:03
Publisher:Transcript Verlag
ISBN:9783839453742
OA Status:Hybrid
Publisher DOI:https://doi.org/10.14361/9783839453742-008

Download

Hybrid Open Access

Download PDF  'Fehler- und Strafpraktiken am Ende der Frühen Neuzeit am Beispiel von Schule und Unterricht in der Deutschschweiz'.
Preview
Content: Published Version
Language: German
Filetype: PDF
Size: 471kB
View at publisher
Licence: Creative Commons: Attribution-No Derivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0)
Get full-text in a library