Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Empirische Forschung zu Unterrichtsqualität: theoretische Grundfragen und quantitative Modellierungen: Einleitung in das Beiheft


Praetorius, Anna-Katharina; Grünkorn, Juliane; Klieme, Eckhard (2020). Empirische Forschung zu Unterrichtsqualität: theoretische Grundfragen und quantitative Modellierungen: Einleitung in das Beiheft. Zeitschrift für Pädagogik. Beiheft, 66(1):9-14.

Statistics

Citations

Dimensions.ai Metrics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Scopus Subject Areas:Social Sciences & Humanities > Education
Language:German
Date:April 2020
Deposited On:26 Jan 2021 08:28
Last Modified:27 Jan 2021 21:01
Publisher:Beltz Juventa
ISSN:0514-2717
OA Status:Closed
Publisher DOI:https://doi.org/10.3262/ZPB2001009

Download

Full text not available from this repository.
View at publisher

Get full-text in a library