Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Unternehmen in der Krise 2008 - 2018: Einfluss von Krisen- und Compliance Management auf die Reputation von Schweizer Unternehmen: Forschungsbericht


Vogler, Daniel; Eisenegger, Mark (2021). Unternehmen in der Krise 2008 - 2018: Einfluss von Krisen- und Compliance Management auf die Reputation von Schweizer Unternehmen: Forschungsbericht. Zürich: Universität Zürich.

Statistics

Downloads

25 downloads since deposited on 03 Sep 2021
25 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Published Research Report
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
06 Faculty of Arts > Institute for Research on the Public Sphere and Society
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:22 April 2021
Deposited On:03 Sep 2021 05:09
Last Modified:03 Sep 2021 05:09
Publisher:Universität Zürich
Number of Pages:12
Additional Information:Die Untersuchung wurde durch den KBA-NotaSys Integrity Fund gefördert
OA Status:Green
Free access at:Official URL. An embargo period may apply.
Official URL:http://www.foeg.uzh.ch/dam/jcr:dd8bee58-fa7b-4d53-afe4-b318c02fe216/Studie_Compliance_Krisen_210423_fin.pdf

Download

Green Open Access

Download PDF  'Unternehmen in der Krise 2008 - 2018: Einfluss von Krisen- und Compliance Management auf die Reputation von Schweizer Unternehmen: Forschungsbericht'.
Preview
Content: Published Version
Filetype: PDF
Size: 610kB