Gmür-Ackermann, Patricia. Angebot und Nutzung in zwei Schulen mit personalisierten Lernkonzepten – Zwei videobasierte Fallstudien zu strukturellen und pädagogischen Merkmalen, Aufgabenkultur, Lehr-Lernkultur und Lernunterstützungskultur. 2021, University of Zurich, Faculty of Arts.
Statistics
Citations
Downloads
Additional indexing
Item Type: | Dissertation (cumulative) |
---|---|
Referees: | Reusser Kurt, Pauli Christine |
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education
UZH Dissertations |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Language: | German |
Date: | 2021 |
Deposited On: | 26 Aug 2021 15:03 |
Last Modified: | 26 Aug 2021 15:12 |
OA Status: | Green |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-206037
Download
Authors, Affiliations, Collaborations


Source of ORCID ID: Author