Navigation auf zora.uzh.ch

Search

ZORA (Zurich Open Repository and Archive)

Schüler*innenpartizipation: Ein Paradox oder ein Phänomen mitten im Wandel? Eine multiperspektivische und multimethodische Darstellung von Schüler*innenpartizipation im Schulalltag

Müller-Kuhn, Daniela. Schüler*innenpartizipation: Ein Paradox oder ein Phänomen mitten im Wandel? Eine multiperspektivische und multimethodische Darstellung von Schüler*innenpartizipation im Schulalltag. 2021, University of Zurich, Faculty of Arts.

Additional indexing

Item Type:Dissertation (cumulative)
Referees:Rieker Peter, Betz Tanja
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
UZH Dissertations
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2021
Deposited On:16 Dec 2021 12:31
Last Modified:16 Dec 2021 12:32
OA Status:Green
Download PDF  'Schüler*innenpartizipation: Ein Paradox oder ein Phänomen mitten im Wandel? Eine multiperspektivische und multimethodische Darstellung von Schüler*innenpartizipation im Schulalltag'.
Preview
  • Content: Published Version

Metadata Export

Statistics

Downloads

812 downloads since deposited on 16 Dec 2021
401 downloads since 12 months
Detailed statistics

Authors, Affiliations, Collaborations

Similar Publications