Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Schüler*innenpartizipation: Ein Paradox oder ein Phänomen mitten im Wandel? Eine multiperspektivische und multimethodische Darstellung von Schüler*innenpartizipation im Schulalltag


Müller-Kuhn, Daniela. Schüler*innenpartizipation: Ein Paradox oder ein Phänomen mitten im Wandel? Eine multiperspektivische und multimethodische Darstellung von Schüler*innenpartizipation im Schulalltag. 2021, University of Zurich, Faculty of Arts.

Statistics

Downloads

431 downloads since deposited on 16 Dec 2021
274 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Dissertation (cumulative)
Referees:Rieker Peter, Betz Tanja
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
UZH Dissertations
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2021
Deposited On:16 Dec 2021 12:31
Last Modified:16 Dec 2021 12:32
OA Status:Green
  • Content: Published Version