Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Forschungsnetzwerker: paradigmatische Rezeptionsforschung als Markenzeichen


Jarren, Otfried (2021). Forschungsnetzwerker: paradigmatische Rezeptionsforschung als Markenzeichen. In: Leibniz-Institut für Medienforschung. Medienumgebungen : auf den Spuren von Uwe Hasebrink. Hamburg: Leibniz-Institut für Medienforschung, 6-7.

Statistics

Citations

Dimensions.ai Metrics

Altmetrics

Downloads

50 downloads since deposited on 29 Dec 2021
32 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:070 News media, journalism & publishing
Language:German
Date:2021
Deposited On:29 Dec 2021 13:03
Last Modified:21 Mar 2023 08:32
Publisher:Leibniz-Institut für Medienforschung
ISBN:978-3-87296-172-3
OA Status:Green
Publisher DOI:https://doi.org/10.21241/ssoar.75128
Official URL:https://www.ssoar.info/ssoar/bitstream/handle/document/75128/ssoar-2021-Medienumgebungen_Auf_den_Spuren_von.pdf?sequence=5&isAllowed=y&lnkname=ssoar-2021-Medienumgebungen_Auf_den_Spuren_von.pdf
  • Content: Published Version
  • Licence: Creative Commons: Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)