Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Die Macht der Bilder als (praktisch‑)theologische Herausforderung. Beobachtungen zum Phänomen evangelischer Influencerinnen und Influencer im Horizont gegenwärtiger Digitalisierungsdynamiken


Schlag, Thomas (2022). Die Macht der Bilder als (praktisch‑)theologische Herausforderung. Beobachtungen zum Phänomen evangelischer Influencerinnen und Influencer im Horizont gegenwärtiger Digitalisierungsdynamiken. Zeitschrift für Theologie und Kirche, 119(2):195-216.

Statistics

Citations

Dimensions.ai Metrics

Altmetrics

Downloads

38 downloads since deposited on 29 Aug 2022
39 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, refereed, original work
Communities & Collections:01 Faculty of Theology and the Study of Religion > Institute of Theology
08 Research Priority Programs > Digital Religion(s)
Dewey Decimal Classification:230 Christianity & Christian theology
Language:German
Date:20 June 2022
Deposited On:29 Aug 2022 13:24
Last Modified:27 Oct 2023 13:56
Publisher:Mohr Siebeck
ISSN:0044-3549
Additional Information:eJournal: 1868-7377
OA Status:Green
Free access at:Publisher DOI. An embargo period may apply.
Publisher DOI:https://doi.org/10.1628/zthk-2022-0008
Related URLs:https://www.mohrsiebeck.com/artikel/einende-einheit-101628zthk-2022-0009?no_cache=1 (Publisher)
  • Content: Published Version
  • Language: German