Rüede, C; Weber, C (2009). Keine Diagnose ohne Auseinandersetzung mit Form, Inhalt und Hintergrund von Schülertexten. In: Neubrand, M. Beiträge zum Mathematikunterricht 2009: Vorträge auf der 43. Tagung für Didaktik der Mathematik. Münster: WTM Verlag, 819-822.
Statistics
Citations
Downloads
Additional indexing
Item Type: | Book Section, not_refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Language: | German |
Date: | 2009 |
Deposited On: | 04 Nov 2009 08:43 |
Last Modified: | 27 Jun 2022 07:36 |
Publisher: | WTM Verlag |
Series Name: | Beiträge zum Mathematikunterricht ; 43 |
Number: | 43 |
Additional Information: | Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik vom 02.03. bis 06.03.2008 in Oldenburg |
OA Status: | Closed |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-23456
Download
- Content: Accepted Version
- Permission: Download for registered users