Kritische Selbstreflexion, vernünftige Meinungsbildung und argumentative Kompetenzen
Brun, Georg; Kuenzle, Dominique (2023). Kritische Selbstreflexion, vernünftige Meinungsbildung und argumentative Kompetenzen. In: Löwenstein, David; Romizi, Donata; Pfister, Jonas. Argumentieren im Philosophie- und Ethikunterricht: Grundlagen, Anwendungen, Grenzen. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht, 19-37.
Additional indexing
Item Type: | Book Section, refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Philosophy |
Dewey Decimal Classification: | 100 Philosophy |
Language: | German |
Date: | 14 August 2023 |
Deposited On: | 13 Sep 2023 19:45 |
Last Modified: | 20 Jun 2024 10:23 |
Publisher: | Vandenhoeck & Ruprecht |
ISBN: | 978-3-8471-1629-5 |
OA Status: | Green |
Free access at: | Publisher DOI. An embargo period may apply. |
Publisher DOI: | https://doi.org/10.14220/9783737016292 |
Permanent URL
https://doi.org/10.5167/uzh-236921Download
Links
Statistics
Citations
Dimensions.ai Metrics