Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Strategische Kommunikation und Mediengestaltung - Anwendung und Erkenntisse der Rezeptions- und Wirkungsforschung


Strategische Kommunikation und Mediengestaltung - Anwendung und Erkenntisse der Rezeptions- und Wirkungsforschung. Edited by: Trepte, S; Hasebrink, U; Schramm, H (2009). Baden-Baden: Nomos.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Edited Scientific Work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2009
Deposited On:09 Dec 2009 16:51
Last Modified:15 Apr 2021 14:02
Publisher:Nomos
Series Name:Reihe Rezeptionsforschung
Volume:17
Number of Pages:259
ISBN:978-3-8329-4311-0
Additional Information:Strategische Kommunikation und Mediengestaltung - Anwendung und Erkenntisse der Rezeptions- und Wirkungsforschung / Sabine Trepte ... [et al.] (Hrsg.). - Baden-Baden : Nomos, 2009
OA Status:Closed

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library