Schreibleistungen am Ende der beruflichen Grundbildung – eine (korpus)linguistische Grundlagenuntersuchung zu Bildungssprache sowie narrativen und explikativen Vertextungsmustern
Rickert, Alex. Schreibleistungen am Ende der beruflichen Grundbildung – eine (korpus)linguistische Grundlagenuntersuchung zu Bildungssprache sowie narrativen und explikativen Vertextungsmustern. 2024, University of Zurich, Faculty of Arts.
Additional indexing
Item Type: | Dissertation (monographical) |
---|---|
Referees: | Efing Christian, Hausendorf Heiko, Schindler Kirsten |
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of German Studies
UZH Dissertations |
Dewey Decimal Classification: | 430 German & related languages |
Language: | German |
Date: | 2024 |
Deposited On: | 04 Jul 2024 14:20 |
Last Modified: | 04 Jul 2024 14:20 |
OA Status: | Closed |
Permanent URL
https://doi.org/10.5167/uzh-260808Download
Statistics
Citations
Downloads
0 downloads since deposited on 04 Jul 2024
0 downloads since 12 months
0 downloads since 12 months