Navigation auf zora.uzh.ch

Search ZORA

ZORA (Zurich Open Repository and Archive)

Handlungsorientierungen von Lehrpersonen in interventionsbasierten Klassengesprächen zur Förderung der sozialen Partizipation – Eine rekonstruktive Videoanalyse

Nesme, Celina. Handlungsorientierungen von Lehrpersonen in interventionsbasierten Klassengesprächen zur Förderung der sozialen Partizipation – Eine rekonstruktive Videoanalyse. 2024, University of Zurich, Faculty of Arts.

Additional indexing

Item Type:Dissertation (monographical)
Referees:Moser Opitz Elisabeth, Heite Catrin, Hackbarth Anja
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
UZH Dissertations
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2024
Deposited On:17 Oct 2024 08:30
Last Modified:17 Oct 2024 08:30
OA Status:Green
Download PDF  'Handlungsorientierungen von Lehrpersonen in interventionsbasierten Klassengesprächen zur Förderung der sozialen Partizipation – Eine rekonstruktive Videoanalyse'.
Preview
  • Content: Published Version

Metadata Export

Statistics

Downloads

11 downloads since deposited on 17 Oct 2024
13 downloads since 12 months
Detailed statistics

Authors, Affiliations, Collaborations

Similar Publications