Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Identität und Vielfalt des Framing-Ansatzes: Eine systematische Analyse der Forschungsliteratur


Matthes, J (2009). Identität und Vielfalt des Framing-Ansatzes: Eine systematische Analyse der Forschungsliteratur. In: Schulz, P; Hartung, U; Keller, S. Identität und Vielfalt der Kommunikationswissenschaft. Konstanz: UVK Verlagsgesellschaft, 117-131.

Statistics

Altmetrics

Downloads

21 downloads since deposited on 02 Feb 2010
2 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2009
Deposited On:02 Feb 2010 06:46
Last Modified:17 Feb 2018 23:38
Publisher:UVK Verlagsgesellschaft
Series Name:Schriftenreihe der Deutschen Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft
Number:36
ISSN:1433-7665
ISBN:978-3-86764-147-0
OA Status:Closed
Official URL:http://www.uvk.de/buch.asp?ISBN=9783867641470
Related URLs:http://www.uvk.de (Publisher)
https://www.recherche-portal.ch/primo_library/libweb/action/search.do?fn=search&mode=Advanced&vid=ZAD&vl%28186672378UI0%29=isbn&vl%281UI0%29=contains&vl%28freeText0%29=978-3-86764-147-0

Download