Navigation auf zora.uzh.ch

Search ZORA

ZORA (Zurich Open Repository and Archive)

Sozio-emotionale Erfahrungen von Schülerinnen und Schülern: einführender Beitrag in den Schwerpunkt

Moser Opitz, Elisabeth (2024). Sozio-emotionale Erfahrungen von Schülerinnen und Schülern: einführender Beitrag in den Schwerpunkt. Unterrichtswissenschaft : Zeitschrift für Lernforschung, 52(4):381-390.

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:1 December 2024
Deposited On:12 Nov 2024 14:31
Last Modified:13 Dec 2024 02:04
Publisher:Springer
ISSN:0340-4099
OA Status:Closed
Publisher DOI:https://doi.org/10.1007/s42010-024-00218-0

Metadata Export

Statistics

Citations

Dimensions.ai Metrics

Altmetrics

Downloads

0 downloads since deposited on 12 Nov 2024
0 downloads since 12 months

Authors, Affiliations, Collaborations

Similar Publications