Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Strategisches Management der Umsatzerlöse: Eine kapitalmarktorientierte Untersuchung zur Umsatzrealisation bei IFRS-Anwendern


Berger, F. Strategisches Management der Umsatzerlöse: Eine kapitalmarktorientierte Untersuchung zur Umsatzrealisation bei IFRS-Anwendern. 2010, University of Zurich, Faculty of Economics.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Dissertation (monographical)
Referees:Meyer C, Pfaff D
Communities & Collections:03 Faculty of Economics > Department of Business Administration
UZH Dissertations
Dewey Decimal Classification:330 Economics
Language:German
Place of Publication:Zürich
Date:2010
Deposited On:03 May 2010 07:55
Last Modified:08 Nov 2021 15:43
Publisher:Schulthess Verlag
Series Name:Beiträge des Instituts für Rechnungswesen und Controlling
ISBN:978-3-7255-5991-6
OA Status:Closed
Official URL:http://www.schulthess.com/de/suche/detail.cfm?AR_ID=50106

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library