Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Der Fall der Marketingorganisation: Eine empirische Untersuchung der Strukturen, Einflussgrößen und Trends


El-Idrissi, C. Der Fall der Marketingorganisation: Eine empirische Untersuchung der Strukturen, Einflussgrößen und Trends. 2009, University of Zurich, Faculty of Economics.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Dissertation (monographical)
Referees:Wehrli H P, Franck E
Communities & Collections:03 Faculty of Economics > Department of Business Administration
UZH Dissertations
Dewey Decimal Classification:330 Economics
Language:German
Date:2009
Deposited On:19 Jan 2010 22:17
Last Modified:15 Apr 2021 14:04
Number of Pages:203
ISBN:978-3-8349-2029-4
OA Status:Closed
Official URL:http://www.gabler.de/Buch/978-3-8349-2029-4/Der-Fall-der-Marketingorganisation.html

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library