Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Das Starphänomen: Drei Erklärungsansätze und ihre Anwendung auf verschiedene Segmente des Unterhaltungsmarktes


Franck, E (2001). Das Starphänomen: Drei Erklärungsansätze und ihre Anwendung auf verschiedene Segmente des Unterhaltungsmarktes. In: Gaitanides, M; et al. Stars in Film und Sport. München: R. Fischer, 41-57.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:03 Faculty of Economics > Department of Business Administration
Dewey Decimal Classification:330 Economics
Language:German
Date:2001
Deposited On:11 Aug 2008 15:04
Last Modified:01 Nov 2022 16:20
Publisher:R. Fischer
Series Name:Hamburger Forum Medienökonomie
Number:3
ISBN:3-88927-279-7
Additional Information:Symposium am 13. Oktober 2000 gehalten durch das HFM im Hamburger HWWA-Institut für Wirtschaftsforschung
OA Status:Closed
Full text not available from this repository.