Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Marktwertorientierte Unternehmensführung: Anreiz- und Kommunikationsaspekte


Marktwertorientierte Unternehmensführung: Anreiz- und Kommunikationsaspekte. Edited by: Franck, E; Arnoldussen, L; Jungwirth, C (2003). Düsseldorf, Germany: Verlagsgruppe Handelsblatt.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Edited Scientific Work
Communities & Collections:03 Faculty of Economics > Department of Business Administration
Dewey Decimal Classification:330 Economics
Language:German
Date:2003
Deposited On:27 Mar 2009 15:44
Last Modified:15 Apr 2021 13:55
Publisher:Verlagsgruppe Handelsblatt
Series Name:Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung, Sonderheft
Volume:50
Number of Pages:160
ISBN:3-7754-0198-9
Additional Information:zfbf
OA Status:Closed
Official URL:http://www.schmalenbach.org/publikationen/sonderhefte.html

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library