Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Die formative Beurteilung und ihr Nutzen für die Entwicklung von Lernkompetenz: eine empirische Studie in der Sekundarstufe


Smit, Robbert. Die formative Beurteilung und ihr Nutzen für die Entwicklung von Lernkompetenz: eine empirische Studie in der Sekundarstufe. 2009, University of Zurich, Faculty of Arts.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Dissertation (monographical)
Referees:Reusser K, Ruf U
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
UZH Dissertations
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2009
Deposited On:05 Feb 2010 10:07
Last Modified:15 Apr 2021 14:05
Number of Pages:347
ISBN:978-3-8340-0599-1
OA Status:Closed
Official URL:http://www.paedagogik.de/index.php?m=wd&wid=1803
Related URLs:http://www.paedagogik.de/index.php?f=index (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library