Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Wirkungen unterschiedlicher Modelle der Schuleingangsstufe auf den Lern- und Entwicklungsstand: Erste Ergebnisse einer Längsschnittstudie


Bayer, N; Moser, U (2009). Wirkungen unterschiedlicher Modelle der Schuleingangsstufe auf den Lern- und Entwicklungsstand: Erste Ergebnisse einer Längsschnittstudie. Zeitschrift für Grundschulforschung, 2(1):20-34.

Statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Educational Evaluation
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2009
Deposited On:18 Feb 2010 10:28
Last Modified:15 Apr 2021 14:05
Publisher:Julius Klinkhardt
ISSN:1865-3553
Additional Information:Title of this issue: Jahrgangsmischung Sachunterricht; ISBN: 5109
OA Status:Closed
Official URL:http://www.klinkhardt.de/newsite/media/20090220_Seite%201%20Heft%201%202009.pdf

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library