Eberle, F (2009). Informations- und Kommunikationstechnologien didaktisch betrachtet - Ein programmatischer Beitrag aus Schweizer Sicht. In: Pongratz, H; Tramm, T; Wilbers, K. Prozessorienterte Wirtschaftsdidaktik und Einsatz von ERP-Systemen im kaufmännischen Unterricht. Aachen: Shaker, 102-110.
Statistics
Citations
Altmetrics
Downloads
Additional indexing
Item Type: | Book Section, refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Language: | German |
Date: | 2009 |
Deposited On: | 16 Jul 2010 15:57 |
Last Modified: | 15 Apr 2021 14:08 |
Publisher: | Shaker |
Series Name: | Texte zur Wirtschaftspädagogik und Personalentwicklung |
Number: | 4 |
ISBN: | 978-3-8322-8832-7 |
OA Status: | Green |
Free access at: | Official URL. An embargo period may apply. |
Official URL: | http://nbn-resolving.de/urn/resolver.pl?urn=urn:nbn:de:bvb:29-opus-17277 |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-35068