Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Strategische Kommunikation auf Unternehmens-Websites. Zur Evaluation der Kommunikationsleistung durch eine Methodenkombination von Online-Inhaltsanalyse und Logfile-Analyse


Schweiger, W; Weber, P (2010). Strategische Kommunikation auf Unternehmens-Websites. Zur Evaluation der Kommunikationsleistung durch eine Methodenkombination von Online-Inhaltsanalyse und Logfile-Analyse. In: Welker, M; Wünsch, C. Die Online-Inhaltsanalyse. Forschungsgegenstand Internet. Köln: von Halem, 267-290.

Statistics

Citations

Altmetrics

Downloads

684 downloads since deposited on 30 Jul 2010
153 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Other titles:Strategic Communication on Corporate Websites. On Evaluating the Communication Performance by a Combination of Online-Content Analysis and Logfile Analysis
Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2010
Deposited On:30 Jul 2010 09:19
Last Modified:15 Apr 2021 14:08
Publisher:von Halem
Series Name:Neue Schriften zur Online-Forschung
Number:8
ISBN:978-3-938258-53-8
OA Status:Green

Download

Green Open Access

Download PDF  'Strategische Kommunikation auf Unternehmens-Websites. Zur Evaluation der Kommunikationsleistung durch eine Methodenkombination von Online-Inhaltsanalyse und Logfile-Analyse'.
Preview
Filetype: PDF
Size: 2MB
Get full-text in a library