Moser Opitz, Elisabeth (2010). Diagnose und Förderung: Aufgaben und Herausforderungen für die Mathematikdidaktik und die mathematikdidaktische Forschung. Beiträge zum Mathematikunterricht 2010 Online.
Statistics
Citations
Downloads
Additional indexing
Item Type: | Journal Article, not_refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Language: | German |
Date: | 2010 |
Deposited On: | 15 Dec 2010 14:48 |
Last Modified: | 07 Apr 2020 06:21 |
Publisher: | Technische Universität Dortmund |
Additional Information: | Vorträge auf der 44. Tagung für Didaktik der Mathematik Gemeinsame Jahrestagung der Deutschen Mathematiker-Vereinigung und der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik vom 08.03. bis 12.03.2010 in München. Printausgabe S. 11-18 |
OA Status: | Green |
Free access at: | Official URL. An embargo period may apply. |
Official URL: | http://www.mathematik.tu-dortmund.de/ieem/cms/media/BzMU/BzMU2010/BzMU10_MOSEROPITZ_Elisabeth_Diagnose.pdf |
Related URLs: | http://www.mathematik.tu-dortmund.de/ieem/cms/de/forschung/bzmu/bzmu2010.html (Publisher) |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-40288
Download
Article Networks
Authors, Affiliations, Collaborations


Source of ORCID ID: Author