Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

CSR – Moralisierung des Reputationsmanagements


Eisenegger, Mark; Schranz, Mario (2010). CSR – Moralisierung des Reputationsmanagements. In: Raupp, Juliana; Jarolimek, Stefan; Schultz, Friederike. Handbuch CSR : Kommunikationswissenschaftliche Grundlagen, disziplinäre Zugänge und methodische Herausforderungen. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 71-96.

Statistics

Citations

Dimensions.ai Metrics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Sociology
06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences, sociology & anthropology
070 News media, journalism & publishing
Language:German
Date:2010
Deposited On:27 Feb 2011 13:53
Last Modified:21 Mar 2023 08:36
Publisher:VS Verlag für Sozialwissenschaften
ISBN:978-3-531-17001-5
OA Status:Closed
Publisher DOI:https://doi.org/10.1007/978-3-531-92639-1
Full text not available from this repository.