Zielmann, S (2010). Gesellschaftlicher Wandel, Mediengesellschaft und Wirtschaft. Die Kommunikationsaktivitäten bundesweit agierender Interessenverbände der Wirtschaft. In: Schroeder, W; Weßels, B. Handbuch Arbeitgeber- und Wirtschaftsverbände in Deutschland. Wiesbaden: VS Verlag Für Sozialwissenschaften, 298-313.
Additional indexing
Item Type: | Book Section, not_refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Sociology
06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research |
Dewey Decimal Classification: | 300 Social sciences, sociology & anthropology
070 News media, journalism & publishing |
Language: | German |
Date: | 2010 |
Deposited On: | 28 Feb 2011 06:42 |
Last Modified: | 21 Mar 2023 08:36 |
Publisher: | VS Verlag Für Sozialwissenschaften |
ISBN: | 978-3-531-14195-4 |
OA Status: | Closed |
Official URL: | http://www.vs-verlag.de/Buch/978-3-531-14195-4/Handbuch-Arbeitgeber--und-Wirtschaftsverbaende-in-Deutschland.html |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata