Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Gesellschaftlicher Wandel, Mediengesellschaft und Wirtschaft. Die Kommunikationsaktivitäten bundesweit agierender Interessenverbände der Wirtschaft


Zielmann, S (2010). Gesellschaftlicher Wandel, Mediengesellschaft und Wirtschaft. Die Kommunikationsaktivitäten bundesweit agierender Interessenverbände der Wirtschaft. In: Schroeder, W; Weßels, B. Handbuch Arbeitgeber- und Wirtschaftsverbände in Deutschland. Wiesbaden: VS Verlag Für Sozialwissenschaften, 298-313.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Sociology
06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences, sociology & anthropology
070 News media, journalism & publishing
Language:German
Date:2010
Deposited On:28 Feb 2011 06:42
Last Modified:21 Mar 2023 08:36
Publisher:VS Verlag Für Sozialwissenschaften
ISBN:978-3-531-14195-4
OA Status:Closed
Official URL:http://www.vs-verlag.de/Buch/978-3-531-14195-4/Handbuch-Arbeitgeber--und-Wirtschaftsverbaende-in-Deutschland.html
Full text not available from this repository.