Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Auswirkungen der Ökonomisierung auf Medien und Inhalte


Siegert, G; Meier, W A; Trappel, J (2010). Auswirkungen der Ökonomisierung auf Medien und Inhalte. In: Bonfadelli, Heinz; Jarren, O; Siegert, G. Einführung in die Publizistikwissenschaft. Bern: Haupt, 517-542.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, further contribution
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:070 News media, journalism & publishing
Language:German
Date:2010
Deposited On:10 Jan 2011 13:07
Last Modified:21 Mar 2023 08:36
Publisher:Haupt
Series Name:UTB. Kommunikationswissenschaft
Number:2170
ISBN:978-3-8252-2170-6
Additional Information:Einführung in die Publizistikwissenschaft / Heinz Bonfadelli ... [et al.] (Hg.). - Bern : Haupt Verlag, 2010
OA Status:Closed
Full text not available from this repository.