Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Didaktische Analyse und Kernidee. Annäherungen zwischen bildungstheoretischer und dialogischer Didaktik in kritisch-konstruktiver Absicht


Hofer, Roger (2007). Didaktische Analyse und Kernidee. Annäherungen zwischen bildungstheoretischer und dialogischer Didaktik in kritisch-konstruktiver Absicht. In: Koch-Priewe, Barbara; Stübig, Frauke; Arnold, Karl-Heinz. Das Potenzial der Allgemeinen Didaktik : Stellungnahmen aus der Perspektive der Bildungstheorie von Wolfgang Klafki. Weinheim: Beltz Verlag, 154-165.

Statistics

Altmetrics

Downloads

3 downloads since deposited on 04 Mar 2011
0 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2007
Deposited On:04 Mar 2011 18:43
Last Modified:15 Apr 2021 14:10
Publisher:Beltz Verlag
ISBN:978-3-407-32079-7
OA Status:Closed

Download

Closed Access: Download allowed only for UZH members