Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Portfolios - ein Beitrag zur Demokratisierung des Lernens und der Leistungsbeurteilung


Häcker, T; Winter, F (2010). Portfolios - ein Beitrag zur Demokratisierung des Lernens und der Leistungsbeurteilung. In: Beutel, S I; Beutel, W. Beteiligt oder bewertet? : Leistungsbeurteilung und Demokratiepädagogik. Schwalbach: Wochenschau-Verlag, 292-309.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2010
Deposited On:04 Mar 2011 17:58
Last Modified:15 Apr 2021 14:10
Publisher:Wochenschau-Verlag
Series Name:Politik und Bildung
Number:58
ISBN:978-3-89974-584-9
OA Status:Closed
Related URLs:http://www.wochenschau-verlag.de/ (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library