Pauli, C (2010). Klassengespräche – Engführung des Denkens oder gemeinsame Wissenskonstruktion selbstbestimmt lernender Schülerinnen und Schüler? In: Bohl, T; Kansteiner-Schänzlin, K; Kleinknecht, M; Kohler, B; Nold, A. Selbstbestimmung und Classroom Management: empirische Befunde und Entwicklungsstrategien zum guten Unterricht. Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 145-161.
Statistics
Citations
Altmetrics
Downloads
Additional indexing
Item Type: | Book Section, not_refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Language: | German |
Date: | 2010 |
Deposited On: | 25 Jan 2011 15:38 |
Last Modified: | 28 Jun 2022 13:37 |
Publisher: | Klinkhardt |
ISBN: | 978-3-7815-1724-0 |
OA Status: | Closed |
Official URL: | http://www.klinkhardt.de/verlagsprogramm/1724.html |
Related URLs: | http://www.klinkhardt.de/ (Publisher) |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-43307
Download
- Content: Accepted Version
- Permission: Download for registered users