Maag Merki, Katharina; Altrichter, Herbert (2010). Empirische Erforschung schulischer Governance: eine Zwischenbilanz und offene Forschungsfragen. In: Altrichter, Herbert; Maag Merki, Katharina. Handbuch Neue Steuerung im Schulsystem. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 403-408.
Additional indexing
Item Type: | Book Section, not_refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Language: | German |
Date: | 2010 |
Deposited On: | 28 Jan 2011 09:31 |
Last Modified: | 15 Apr 2021 14:11 |
Publisher: | VS Verlag für Sozialwissenschaften |
Series Name: | Educational Governance |
Number: | 7 |
ISBN: | 978-3-531-16312-3 |
OA Status: | Closed |
Official URL: | http://www.vs-verlag.de/Buch/978-3-531-16312-3/Handbuch-Neue-Steuerung-im-Schulsystem.html |
Related URLs: | http://www.vs-verlag.de/ (Publisher) |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata