Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Kindliches Wissen als Subversion. Konstruktionen des „dritten Raums" in der zeitgenössischen phantastische Kinder- und Jugendliteratur


Lötscher, C (2010). Kindliches Wissen als Subversion. Konstruktionen des „dritten Raums" in der zeitgenössischen phantastische Kinder- und Jugendliteratur. In: Weinkauff, B; Ewers, H H; Pohlmann, C. Kinder- und Jugendliteraturforschung 2009/2010. Frankfurt am Main, DE: Lang, 93-101.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Swiss Institute of Children's and Youth Media
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2010
Deposited On:08 Feb 2011 15:04
Last Modified:23 Jan 2022 18:25
Publisher:Lang
Series Name:Jahrbuch der Kinder- und Jugendliteraturforschung
Number:16
ISSN:1613-477X
ISBN:978-3-631-61335-1
OA Status:Closed
Related URLs:http://www.peterlang.com/index.cfm?event=cmp.ccc.seitenstruktur.detailseiten&seitentyp=produkt&pk=57553&concordeid=261335 (Publisher)
Full text not available from this repository.