Oepke, M; Schumann, S; Eberle, F (2010). Förderung kognitiver und nichtkognitiver Bildungsziele durch problemorientiertes Lernen. Befunde aus dem schweizerischen Projekt APU. In: Wuttke, E; Friese, M; Fürstenau, B. Dimensionen der Berufsbildung : bildungspolitische, gesetzliche, organisationale und unterrichtliche Aspekte als Einflussgrößen auf berufliches Lernen. Opladen: Budrich, 21-32.
Statistics
Citations
Altmetrics
Downloads
Additional indexing
Item Type: | Book Section, not_refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Language: | German |
Date: | 2010 |
Deposited On: | 04 Mar 2011 16:26 |
Last Modified: | 15 Apr 2021 14:12 |
Publisher: | Budrich |
ISBN: | 978-3-86649-316-2 |
OA Status: | Closed |
Related URLs: | http://www.budrich-verlag.de/pages/details.php?ID=410&SID=fd46bedffa019628268d73b9d63fa350 (Publisher) |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-46443
Download
- Content: Published Version
- Permission: Download for registered users